Rohkasun ryyppy

Lueskelin tossa aikasempia kirjotuksiani ja tuli mieleen sitä usein kysyttyjä juttuja -postausta lukiessa sellanen asia, mikä tavallaan menee sen postauksen kategoriaan. Siinä postauksen alussa mainitsen siitä kuinka joillakin on kauhee kynnys tulla jutteleen mulle tästä prosessista ja kysellä jos haluu tietää jotai. Kavereista läheisimmät nyt nykyään jo puhuu ihan avoimesti mun kans prosessista ja kyselee melkeen mistä vaan asiaan liittyvästä suoraan, mut jotku sellaset vähemmän läheiset kaverit kyselee tai uskaltaa puhua mun kans aika paljon silleen, jos ne on mun kans kahestaan.
Mutta mun tän kirjotuksen pääasia on avautua hauskasta asiasta, mitä oon huomannu nyt tässä puolen vuoden aikana! Lukion alun jälkeen oon nyt ollu kaksissa lukiobileissä ja uutena vuotena olin kans sellasissa vähän normi kotibileitä isommissa bailuissa. Tälläsissä on aina sellasia ihmisiä, jotka tietää mut jostain ja on sellasia ns. hyvän päivän tuttuja, joista jotku on eksyny tätä mun blogiaki jotain kautta lukemaan. Ja nää on niitä ihmisiä, jotka ei uskalla tai osaa multa tästä prosessista tai jostain aiheeseen liittyvästä, vaik niitä selkeesti kiinnostaa jotku asiat. Paitsi silloin, kun nää henkilöt ovat sopivasti päissään, niin kyllä kysymyksiä lentää! :D
Ei siinä mitään, mulla on aina hauskaa vastaillessa jos osaan! Välillä kysymykset on kummiski vaan sitä luokkaa, että niihin ei vaan osaa vastata.
Näitä kännikyselijöitä yhdistää tällänen sama kaava, koska kaikki alottaa jutun jotenki, että "oon miettiny et pahastuksä jos kysyn tälleen suoraan..." Tässä vaiheessa sanon yleensä jotain, että kysy vaan en pahastu. Ja sitten alkaa lentään sellasia kysymyksiä, että välillä suoraan sanottuna mietin että mitä helvettiä kuka miettii tällästäkin asiaa... :D
Kaikkia kysymyksiä en muista ees ja enkä muista välttämättä kuka mitäkin asiaa on kyselly. Koska kyselijät on olleet niin päissään, että en voi olla varma muistaako ne seuraavana aamuna kysymykseensä vastausta, niin aattelin koota vähän näitä rohkasun ryyppyä vaativia kysymyksiä, osa vastauksineen, tähän loppuun! :)
- Onko mulla pippeli?
Ei ole.
- Saanko joskus oman pippelin?
En ny sanois saamiseks, mutta todennäkösesti sellanen joskus tulee jollain keinolle mullekin.
- Miten alunperin naispuoliselle henkilölle voi saada pippelin?
Nykyään lääketiede on niin pitkällä, että sellasen saa monellakin tapaa rakennettua. Googleta esim. phalloplasty niin löytyy tietoo yhesta tavasta, millä alunperin naispuoliselle henkilölle saadaan pippeli.
- Kasvaako mulle ihan oikee pippeli kun alat käyttään mieshormoneja?
Ei kasva.
- Mitä mä teet ekana kun mulla on sitten joskus oma pippeli?
En oo miettiny, veikkaan että virtsalla käyminen on aikalailla ensimmäisenä eessä.
- Jos pippeli saadaan tehtyä jotenkin, niin onnistuuko sillä panemaan ja seisooko se?
Tätä asiaa en oo niin tutkinu eli siks en ala oikeen mitään tähän sanoon. Mutta yleisesti ottaen mulla on sellanen käsitys että aika epätodennäköistä on.
- Sitten kun mulla on pippeli ja jos se seisoo, niin voidaanko me panna sit?
...:Dd
- Onko mulla tissejä?
Kyllä on.
- Mikä mun kuppikoko on?
Tätä en oikeesti itekkään tiiä!
- Jos mulla kerran on tissit, niin miten ne ei sitte näy?
Käytän urheilurintsikoita ja näin tissit ei erotu.
- Pystynkö oleen ilman paitaa kaveritteni seurassa?
Se riippuu vähän mun omasta fiiliksestä ja kavereista. Kesällä oon uinu urheikuritsikoilla kavereiden seurassa ja oon ollu saunassa urheilurintsikoilla tyttöpuolisten kavereitteni kans ja oon saunonu myös ihan ilman paitaa kokonaan poikapuolisten kavereitteni kans. Oon ehkä vähän outo, mut jotenki helpommin saunon poikapuolisten kavereiden kans ihan ilman urheilurintsikoitakin. Mutta yleisesti ottaen jos ei puhuta saunomisesta tai uimisesta niin pidän paidan kokoajan päällä.
- Oonko kiinnostunu nais- vai miespuolisista henkilöistä? (Kysyjä sanoi kysymyksen kysyttyään, että haluaa vaan tietää aatteleeko mut heterona vai homona, koska olen kuulemmat poika joka tapauksessa hänelle)
Naispuolisista henkilöistä olen kiinnostunut.
- Oonko seurustellu koskaan pojan kanssa?
En laske ala-asteella tai seiskaluokalla olleita juttuja seurusteluks, eli en. On mulla kyllä ollu juttua joskus pojan kans, mut silloin en oo uskaltanu vielä ollu mitä oon oikeesti.
- Voisinko seurustella sellasen kanssa, joka on ruumiiltaan mies mut näyttää naiselta?
En voisi.
Siinä nyt jotain noita mitä nyt tuli mieleen viime ajoilta. Nyt näitten kysymysten lukemisen jälkeen tajuaa varmasti, mihin sitä rohkasun ryyppyä on tarvittu :D
Mutta ei siinä, saa kysellä ja vastailen niin hyvin ku osaan jatkossakin!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Puolentoista vuoden hiljaiselon päätös

Phalloplastian esikäynti ja ajatuksia tulevasta

Leikkaus siirtyy karvojen takia