Lähete second opinioniin

Eilen oli siis lääkärille vastaanotto Evassa. Tapasin vastaanotolla jo tutkimusjaksossa mukana olleen lääkärin, jonka oon tavannut viimeks silloin, kun sen diagnoosin transsukupuolisuudesta sain reilu vuosi sitten.
Alussa kun lääkäri tuli mut eilen aulasta vastaanotolle hakemaan, oli hänen mukanaan nuori lääkäriopiskelija mies. Multa kysyttiin onko ok jos tämä opiskelija olisi vastaanotolla ja mulla ei ollut sitä mitään vastaan!
Vastaanotolla sitten puhuttiin kuulumiset eli kerroin pääasiassa samat jutut kun sairaanhoitajankin vastaanotolla reilu kuukausi sitten. Kuulumisten puhumisen jälkeen lääkäri kehui tilannettani, sillä hänen mielestään oon hyvällä vakaalla pohjalla ja elämä näyttää rullaavan hyvin ja sekin on hyvä asia, että mulla ei oo niin sanotusti kiire mihinkään tässä prosessissakaan.
Lopuksi se nuori lääkäriopiskelija sai esittää parit kysymykset mulle kans ja lopuksi sain häneltäkin kehuja siitä, kuinka vakaalta tyypiltä vaikutan!

Lopuksi lääkäri kertoi, että nyt sitten tuolta Evasta lähtee lähete sinne Helsinkiin, jonne tulee kutsu käynnille muutaman kuukauden kuluessa! Helsingistä saan sitten siis sen diagnoosin vahvistavan second opinionin, jonka avulla voin hakea sotun muutosta miehen sotuksi!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Puolentoista vuoden hiljaiselon päätös

Phalloplastian esikäynti ja ajatuksia tulevasta

Leikkaus siirtyy karvojen takia