Yllätysristiäiset

Tänä viikonloppuna mulle oltiin järjestetty salaa sellanen yllätys, että on tästä pitää tänne kirjotella!

Viime torstaina siis mun yks parhaista kavereista laitto mulle viestiä ja pyysi perjantaina tulemaan jonnekin sen näytelmäharjoituksiin ulkopuolisena katsomaan jotain, mistä en missään vaiheessa oikein saanut kiinni et mitä mun sinne piti mennä katsomaan. Sen jälkeen mun oli vielä tarkotus sitten heittää tämä kaveri ja serkkunsa jonnekin mökille, jossa oli kuulemma joku niiden suvun tapaaminen.
Perjantaina sitten lähdin sinne harjotuksiin ja sen jälkeen lähdettiin ajelemaan sitä mökkiä kohti. Matkalla kaveri sanoi et siellä mökillä mun pitää tulla sisälle käymään, koska tämän kaverin äiti kuulemma oli maksamassa mulle bensoja siitä matkasta mitä olin kuskaamassa. Mökille kun päästiin, pyysi tämä kaveri serkkuaan menemään edeltä sinne mökille sisälle ja sanoi et sillä on mulle jotain asiaa.
Siinä sitte kaveri alko selittään, kuinka se on uuden vuoden jälkeen puhunu jostain asiasta mun äidin kanssa ja puhunu puhelimessaki monesti. Siinä vaiheessa menin vähän paniikkiin, koska en tienny yhtään mikä se homma oli. Sitte kun oltiin kävelty aika lähelle sen mökin ovea, sanoi kaveri vaan et se on sellanen juttu et en oo lähössä sieltä mökiltä minnekkään koko viikonloppuna, koska ne on järkänny mulle salaa bileet.

Itse suunnittelin joskus vuoden alussa pitäväni bileet uuden sotun ja uuden nimen kunniaks, mut ne haaveet bileistä kaatu siihen ettei mulla ollut varaa opiskelijabudjetilla järjestää mitään. Ne oli kuulemma halunneet mulle noi bileet järkätä, koska aina ite oon järkkäämässä ja tekemässä kaikkee muille niin kerranki oli vuoro järkätä mulle jotain.


Sisälle kun pääsin niin oli siellä perhe, sukulaisia, kummipoika, kaikki mun kaverit ja sit alko näkymään takaa myös sellasiakin kavereita ja sukulaisia, jotka on vähän kauempaa ja joita en oo nähny pitkään aikaan. Äiti oli kuulemma tehnyt facebookiin salaisen ryhmän, jonne olivat mun kavereiden kanssa miettineet ja keränneet kaikkia sellasia ihmisiä, ketä ajattelivat mun haluavan tollasiin bileisiin.

Yks kaveri oli leiponut mulle ihan "ristiäis"kakunki ja lisäks yhden kaverin äiti oli mun äidiltä saanut kunnian toimia haltiakummina mulle ja oli hankkinut mulle ihan kummilahjankin. Kultasepänliikkeessä oli myyjän ilme ollut kuulemma mielenkiintonen, kun kaiverrukseen oli sanottu ensin mun koko nimi ja sit pituudeks 170cm ja painoks 65kg, että sellanen astetta isompi vauva oli lahjan saajana. Mulle oltiin tehty myös kaikilta juhliin jollain tapaa osallistuneilta iso kortti, johon oli etsitty musta kaikki ne onnistuneimmat kuvat.



Illan mittaan siinä sitten juhlittiin ja pelailtiin ja nautittiin alkoholia. Lauantaina paikalle ei enää tullut niin paljon porukkaa kun perjantaina, mut käymään tuli sellasia kavereita, jotka ei perjantaina paikalle päässeet. Lauantai menikin sitten rauhallisemmissa tunnelmissa ja oli mukavaa istua iltaa vanhojen kavereiden kanssa ja muistella kaikkia tyhmiä juttuja, mitä pienenä ollaan tehty.

Viikonloppu meni siis tosi hyvin ja juhlat oli oikein onnistuneet! Huomattiin kyllä taas se, etten aina oo se penaalin terävin kynä, kun mökille tullessa en edes pihassa olleista tutuista autoista tajunnut mitään. Homma oli pysynyt multa siis ihan täysin salassa ja en osannut edes viikolla mitään arvata, vaikka äiti kyselikin joku ilta et ketä ois sellasia tyyppejä joita olisin sinne mun suunnitteilla olleisiin bileisiin kutsunut.

Ei voi muuta kun olla onnellinen siitä, että on ympärillä tollasia ihmisiä jotka järkkää tälläsen mulle. Tammikuulla kun ne mun suunnitteilla olleet bileet piti unohtaa niin se oli aika kova paikka. Tuo uusi sotu ja nimi on sellaset asiat, joita olisin halunnut juhlia kaikkien tärkeimpien ihmisten kanssa. Nyt se kuitenkin onnistui, kiitos näiden kaikkien tärkeimpien ihmisten!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Puolentoista vuoden hiljaiselon päätös

Phalloplastian esikäynti ja ajatuksia tulevasta

Leikkaus siirtyy karvojen takia