Huomenna mennään!

Tänään nyt sitten saavuin potilashotelliin Taysiin. Tulin tänne äiten kyydillä ja äite olikin mun kans täällä sen aikaa, että kävin tuolla osastolla verikokeissa ja ottamassa Cytotec -lääkkeet. Käytiin vielä syömässä tässä hotellilla, koska mulla tähän huoneen hintaan kuuluu kaikki ruokailut.

Tähän väliin voisin kertoo vähän siitä, miten tällä viikolla ylipäätään on tän leikkauksen tiimoilta asiat menny!
Tiistaina mulle siis soittoi hoitaja ja kertoi kaikkia viime hetken asioita, mitä pitää tietää ja ottaa huomioon. Tuo puhelu oli tosi kätevä siinäkin mielessä, että pääsin vielä kyseleen itekkin kaikkee, mitä tässä on tullu mietittyä. Yks asia oli esimerkiks se, että saiko Nebidoa pistää vielä paria päivää ennen leikkausta. Oli hyvä et pääsin kysyyn asiasta, koska sitä ei nimenomaan saa pistää kahta viikkoa ennen tai kahteen viikkoon leikkauksen jälkeen. Tässä tulee nyt sit parin viikon viivästys Nebidolle ku se ois tällä viikolla pitäny pistää, mut tuollekaan ei voi mitään eikä maailma siihen kaadu!
Tuolta hoitajalta sainki sit aikalailla kaiken tiedon tänne sapumisesta ja leikkauksen ja kaiken kulusta muutenki. Mulle kerrottiin myös, että perjantaina varmistuu vielä tarkemmin leikkausjärjestys ja mulle soitettiinkin perjantaina sit leikkurista. Leikkaus on huomenna siis heti ensimmäisenä eli 7.00 meen tuonne leikkuriin.

Mutta nyt takas tähän päivään.
Osastolla juttelin ensiks siinä hoitajan kanssa ja äitekin kyseli jonkun verran kaikkee. Oli hyvä sinänsä et äiteli oli tossa viel mukana niin osaa sekin huomenna sit tulla oikeelle osastolle leikkauksen jälkeen ja tietää vähän aikatauluaki et koska oon ees takas osastolla.
Siinä otin sit kans kaks tablettia tuota Cytotecciä. Sen tarkotuksena on ilmeisesti rentouttaa noita kohtua ja munasarjoja ja suolistoa ylipäätään.
Sit siinä viel tuli toinen hoitaja ottaan multa verikokeen.

Tuolta osastolta kun lähdettiin niin mulle iski vähän huono olo jo siinä matkalla. Aattelin ensin, että se johtu mun kauheesta nälästä. Siinä kuiteski söin vähän ruokaa ja se tökki, mut aattelin et se johtu siitä ruuasta (se oli pahaa).
Nyt oon hengaillu tässä hotellihuoneella itekseni reilun tunnin ja tuo huono olo ei oo menny vieläkään ohi. Vähän aikaa sitten mulle iski myös kauhee mahakipu päälle ja oon tässä nyt tyhjentäny koko suolen varmaan...
Lueskelinkin sitten netistä äsken, että Cytotecin kanssa hyvin yleisiä haittavaikutuksia on ripuli ja yleisiä haittavaikutuksia on heitehuimaus, päänsärky, mahakipu, ummetus, ruoansulatushäiriöt, ilmavaivat, pahoinvointi, oksentelu. Toivon mukaan nuo oireet tästä nyt sitten helpottaa, ettei koko yö mee kauheen huonovointisena ja vessassa...

Mutta eipä tässä, alle 12h leikkaukseen ja ihan hyvät on fiilikset ja jännittää sopivasti. Ainoo mikä tällä hetkellä ärsyttää on nuo Cytotecin vaikutukset...
Koitan lähtee iltapalalle tästä käymään vielä jos tää huonovointisuus vähä hellittäis, että jotain saisin syötyä tai ees juotua vielä ku kohta tulee pitkä tauko kaikesta ravinnosta.
Loppuun vielä viime hetken terkut hotellihuoneen peilin kautta! B)


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Phalloplastian esikäynti ja ajatuksia tulevasta

Puolentoista vuoden hiljaiselon päätös

Leikkaus siirtyy karvojen takia